fredag 2 mars 2012

Sammanfattning: Februari 2012

Var rätt upptagen igår, att jag inte hade hann med en sammanfattning på Februari månad igår. Men idag kommer den. Here we go.

Antal lästa böcker: 10 st
Antal lästa sidor: 4 138 
Genomsnittligt betyg: 4.25 stars

Antal engelska böcker: 8
Antal svenska böcker: 2

Månadens bästa böcker:




 


















 










Månadens besvikelse/sämsta bok:
 










Alla böcker lästa denna månad:
 4.5/5 stars
4/5 stars
Silence- Becca Fitzpatrick 
4/5 stars
5/5 stars
Clockwork Angel- Cassandra Clare 
5/5 stars
Nightshade- Andrea Cremer 
4/5 stars
Hjärtans fröjd- Per Nilsson 
3/5 stars
Spirit bound - Richelle Mead
4/5 stars
Last Sacrifice- Richelle Mead 
5/5 stars
Strimmor av hopp - Ruta Sepetys 
4/5 stars

Jag har skrivit några recensioner till på engelska och lagt ut dem på Goodreads. Om ni vill att jag ska skicka länken till er på någon speciell bok jag läste under februari-månad, är det bara att skriva en kommentar eller kontakta mig på twitter eller via min mejl.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar