torsdag 23 februari 2012

Finally!

Here we go!
Tja på er bokbloggare och bokläsare ute i det vida Sverige!
 Bakom alla möjliga böcker finns det en tjej på fjorton år (snart femton), som heter Saia, men vill helst kallas för Siis, the usual name jag använder på internet. Jag älskar att läsa böcker (ganska självklart, inte sant?), hänger även  med sina vänner, lyssnar gärna på underbar musik i flera timmar, brinner för Naturvetenskap och litteratur, en av mina starkaste ämnen. Mitt syfte med denna blogg är att jag vill sprida min bokfever ut till personer som normalt inte läser, utan tycker att det är jobbigt och därför finns jag här som kan tipsa om böcker som jag tror att ni kommer gilla. Sist men inte minst ville jag skaffa en blogg där jag kunde skriva ner mina tankar om en bok/böcker och skriva recensioner och bara ha det allmänt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar