fredag 27 april 2012

You're young until you can't. You love until you can't. You try until you can't. You laugh until you cry. You cry until you laugh.


Okej. Jag vet inte hur länge sedan det var sedan jag sist bloggade. Men, jag kan fortfarande be om ursäkt. Så, jag ber om ursäkt. Saken är den att jag inte har varit särskilt sugen på att läsa den senaste veckan på grund av mycket plugg som har tagit över mitt liv just denna lilla period, men oroa er inte. Jag träffade Sara och Mats idag, författarna till Engelforstrilogin dessutom träffade jag på Frida från Photosandbooks, en trevlig överraskning. I alla fall, jag köpte Eld igår och har redan läst över 300 sidor, boken är rätt messed up  så långt jag har läst och jag hoppas att det löser sig på något sätt. Jag fick dessutom en Eld-tygpåse. Jag ska dessutom träffa Andrea från Andypandycool imorgon, så kommer bli lite bokiga dagar för mig. Vi två ska besöka PunktMedis och Sci-fibokhandeln inne i gamla stan, då Andrea tänker gå på signeringen av Eld. Jag ska även försöka få hem åtminstone en bok och några intressanta impulsiva låneböcker. Jag har bestämt mig för att jag har följt ett mönster den senaste månaden och vill bryta den. Därför ska till PM och ta en random bok utan att läsa baksidan. Kanske får jag en trevlig läsupplevelse, vad vet jag? Jag kanske får med mig någon Sarah Dessen bok eller en thriller bok på engelska eller svenska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar